Author Topic: Hello! (:  (Read 34 times)

MaX1m0s

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Hello! (:
« on: September 09, 2012, 12:47:50 pm »
Hola me llamo Javi, soy nuevo en el server pero espero llevarme vien con todos y poder tener una comunidad cada vez mas grande.. :D
Hi mi name is Javi and im new in server and i gould like to have a nice instance here and a gowing community!
Hello Javi :)