Author Topic: Hello! (:  (Read 33 times)

Sentiments@

  • Lineage ][ Delux
  • Administrator
  • Hero
  • *****
  • Posts: I am a geek!!
    • View Profile
    • Delux Server
Re: Hello! (:
« on: September 09, 2012, 12:15:20 pm »
Hola me llamo Javi, soy nuevo en el server pero espero llevarme vien con todos y poder tener una comunidad cada vez mas grande.. :D
Hi mi name is Javi and im new in server and i gould like to have a nice instance here and a gowing community!

Welcome Javi!